Näitan kõiki 7 tulemust
Aardejaht Käsmus on lõbus seikluslikku laadi maastikumäng. Aardejahi käigus õpitakse kaarti kasutama ja saadakse teada, kuidas kasutada maastikul liikumisel kompassi. Põnevust lisab mängu võistluslik laad. See mäng sobib õpilastele alates 5. klassist kuni 12. klassini, toimub Käsmus, algusega küla lõpus asuvast parklast ning lõppeb Käsmu meremuuseumi hoovis.
Metsamõistatus – sobib vanuses 5. kuni 9. klassini. Õpilased jagatakse võistkondadeks ning neile õpetatakse metsas kaardi ja kompassiga orienteerumist. Siis antakse igale võistkonnale kaart ja kompass ning grupid lähevad rajale, kus otsivad kaardi järgi peidetud küsimusi.
Teeme loodusgiidiga retke Viru rabas. Tutvume unikaalse rabaloodusega ja räägime raba tekkest. Vaatame ka kes rabas elavad ja kuidas nad on selleks kohastunud. Lisaks räägime veidi ka turba tootmisest ja sellega seotud probleemidest. Soovi korral teeme ka pikniku. Seejärel läheme vaatama Jaani-Tooma Suurkivi – üht suurimat hiidrahnu Lahemaal. Seejärel külastame kahte põnevat juga – Nõmmeveski juga, kanjonoru ja elektrijaama varemetega.
Käsmu poolsaar on rikas nii kultuuri kui eriilmelise looduse poolest. Vaatame kuulsat kaptenite küla oma valgeksvõõbatud majade ja väärika ajalooga merekooliga, õnnekivihunnikut ja kabeliaias põlvitavat Signe kuju.
Käsmu järv ja Eru laht on kohad, kuhu teenimatult harva satutakse, nii üllatabki madalate kiviste randadega poolsaar siin liivase ranna ning kõrge kaldaga. Teeme selle retke koos loodusgiidiga, kes meile kõike näitab ja selgitab.
Ekskursioon Keila-Joa lossis, seejärel ka loodusgiidiga ekskursioon lossi ümbritsevas pargis.
Ekskursioon loodusgiidiga Paljassaare kaitsealal, kus vaatame merelinde ja kuulame selgitusi nende eluviiside kohta. Seejärel teeme ekskursiooni Tallinna loomaaias.